خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کل کشور :

مبارزه با قاچاق کالا بهترین راه حمایت از تولید داخلی است / توجه ویژه به جلوگیری از قاچاق دام از مرزهای غربی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۷۲

معاون دادستان کل کشور گفت: کار جهادی و انقلابی در مبارزه با قاچاق کالا بهترین راه حمایت از تولید داخلی است.

به گزارش ایلنا، سعید عمرانی در جلسه کارگروه نظارت بر اجرای پرونده‌های قاچاق کالا و ارز موضوع بند "چ" ماده قانون مبارزه با کالا و ارز که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: کار جهادی و انقلابی در مبارزه با قاچاق کالا بهترین راه حمایت از تولید داخلی است و کار ما در دستگاه قضایی امانتداری بوده و ما در مقابل مردم امانتدار هستیم و باید در تصمیم‌گیری‌ها و حرکت هایمان مواظب هرگونه لغزش و انحراف باشیم.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مرزبانی ادامه داد: شهدای مرزبانی که اخیرا برای دفاع از میهن در آذربایجان‌غربی به شهادت رسیدند حافظان امنیت این خاک و بوم بودند و ما نیز مرزبان میهن اسلامی هستیم و یاد شهید فخری زاده را گرامی می‌داریم و آرزو می‌کنیم عاقبت ما هم ختم به شهادت شود.

معاون دادستان کل کشور افزود: اکنون قوه قضائیه در راه  تحول گام نهاده و این تحول کار جهادی می خواهد به خصوص در امر مبارزه با قاچاق باید کار جهادی و انقلابی انجام شود که بهترین حمایت از تولید داخلی و بهترین راه حمایت از اقتصاد کشور است.

عمرانی تصریح کرد: امروز مسئول باید شجاع، خطرپذیر و عملگرا باشد و در واقع همت و شجاعت ۲ عنصر موفقیت یک مدیر است که هر کسی مسئولیت را می‌پذیرد باید این ۲ صفت را داشته باشد.

وی یادآور شد: آذربایجان‌غربی از نظر استراتژیک وضعیت بسیار خاص و ویژه ای را دارد که این شرایط خاص و نوار مرزی طولانی این استان با چندین کشور و نیز فراوانی جرایم امنیتی و قاچاق در مرزهای این استان می‌طلبد که مسوولین آن در همه حوزه‌ها فعالیت‌های مضاعف و با برنامه ای را انجام دهند.

عمرانی تاکید کرد: دادستان مرکز استان و مسئولین حاضر در جلسه به مشکلات دامداران استان توجه خاصی داشته باشند و به خصوص در امر قاچاق دام به خارج از کشور از طریق مرزهای غربی توجه ویژه کنند تا بتوانیم به صورت کامل مانع خروج دام از مرز شویم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای عدالت، اجرای صحیح قانون است و اجرای قانون هم به طور طبیعی مشکلات خود را دارد، اما مدیر موفق کسی است که بر مشکلات فائق آمده و قانون را اجراکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز