خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی:

۳۸ درصد تردد در جاده‌های آذربایجان غربی کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۳۴۷

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: با اعمال محدودیت های ترافیکی و تردد مصوبه ستاد ملی کرونا، ۳۸ درصد تردد در جاده‌های آذربایجان غربی کاهش یافت.

به گزارش ایلنا، بر اساس تصویب و ابلاغ ستاد ملی کرونای کشور، همزمان با سراسر کشور محدودیت‌های ترافیکی و تردد در مبادی شهرهای آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

در پی گسترش بیماری کرونا و رشد مبتلایان و تلفات این بیماری ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی دو هفته‌ای اصناف غیر ضروری و محدودیت‌های تردد را تصویب کرد.

در پی وضعیت قرمز ارومیه و چندین شهر دیگر استان ضمن اینکه‌ صنوف تعیین شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا شامل طرح جدید محدودیت های کرونایی هستند و باید به مدت 2 هفته تعطیل باشند. محدودیت‌های تردد نیز در استان با جدیت از سوی ماموران نیروی انتظامی در پلیس راه و راهور اجرا می‌شود.

این درحالیست که ماموران پلیس با حضور در مبادی ورودی شهر ارومیه از تردد پلاک‌های غیربومی جلوگیری کرده و با جدیت اجرای طرح محدودیت‌های تردد و ترافیکی در سطح استان و شهر ارومیه را اجرا می‌کنند.

بر اساس تصویب و ابلاغ صورت گرفته متخلفان از دستورالعمل‌های این محدودیت‌های ترافیکی مشمول جرایم سنگین 10 میلیون ریالی در مناطق وضعیت قرمز و 5 میلیون ریالی در مناطق نارنجی خواهند شد.

استقرار مامورین  پلیس راه در ۵۰ نقطه از آذربایجان غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از استقرار مامورین پلیس راه در ۵۰ نقطه از پیش تعیین شده در استان خبر داد.

کمال حسین زاده در گفت وگو با ایلنا از کاهش ۳۸ درصدی تردد در جاده های استان خبر داد و گفت: تمامی ورودی های استان تحت کنترل است.

حسین زاده افزود: از روز اول اجرای طرح محدودیت ها تاکنون همکاران پلیس راه استان در ۵۰ نقطه از پیش تعیین شده مستقر شده و نسبت به ارشاد، هدایت و سپس اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می کنند.

بیش از ۲۱ هزار خودرو  از مبادی ورودی استان برگردانده شدند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: از زمان آغاز اجرای طرح محدودیت های ترافیکی برای مقابله با کرونا از ورود ۲۱ هزار و ۲۷۸ خودرو به استان جلوگیری شده است.

سردار مسعود خرم نیا در گفت وگو با ایلنا، بیان کرد: در مدت زمان آغاز محدودیت‌ها در استان تعداد ۳۱۳ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای با وضعیت نارنجی و ۱۸۰ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای با وضعیت قرمز اعلام شده است.

وی افزود: در بحث ممنوعیت تردد در داخل شهرها نیز از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد تعداد ۲۶ هزار و ۱۹۰ مورد تذکر لسانی, ۷۸۵ مورد تذکر پیامکی وتعداد پنج هزار و ۸۴۲ مورد جریمه ۲۰ الی ۱۰۰ هزار تومانی اعمال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز