خبرگزاری کار ایران

به دلیل بدهی ۱۳۲ هزار دلاری؛

شکایت دروازه بان سابق ماشین‌سازی تبریز برای تیم ۹۰ ارومیه دردسر ساز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۲۶۲

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت: به دلیل بدهی ۱۳۲ هزار دلاری باشگاه ماشین سازی تبریز، پنجره نقل و انتقالات تیم ۹۰ ارومیه مسدود شده است.

یحیی بهاری در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به عدم پایبندی تیم ماشین‌سازی به تعهدات خود در قبال پرونده شکایت دروازه‌بان اسپانیایی از این تیم گفت: شانه خالی کردن ماشین سازی از تعهدات خود، گریبان تیم ۹۰ ارومیه را گرفته است.

وی افزود: از دو ماه قبل با رایزنی دو تن از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با مسئولان ماشین سازی قرار بر این بود بدهی دروازه‌بان اسپانیایی پرداخت شود که تاکنون فقط در حد وعده بوده و هیچگونه پرداختی از سوی ماشین سازی به این دروازه بان صورت نگرفته است.

بهاری با بیان اینکه این بدهی مربوط به سال ۹۵ و قبل از انتقال این تیم به ارومیه بوده افزود: مسئولان تیم ماشین سازی باید این بدهی را پرداخت کنند.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه، با گلایه از مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: متاسفانه مدیران باشگاه ماشین سازی تبریز از ابتدای فصل با برخی وعده ها سرمربی این تیم و تعدادی از بازیکنان این تیم را جذب کردند و تیم ۹۰ ارومیه را در شرایط حساس با بحران کمبود بازیکن روبرو ساختند.

بهاری در پایان ابراز امیدواری کرد با دخالت زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز این مشکل به زودی مرتفع شده و ۹۰ ارومیه بتواند با جذب بازیکنان جدید در این دوره از رقابت‌های لیگ یک با قدرت بیشتری ظاهر شود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که سال ۱۳۹۷ با انتقال امتیاز تیم ماشین‌سازی در لیگ دسته یک حضور یافت بدلیل عدم پای‌بندی به تعهد مالک قبلی در راستای پرداخت بدهی بازیکنان دچار محرومیت شد و فدراسیون جهانی فوتبال "فیفا" فروردین‌ماه امسال حکم به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات و امکان ثبت قراردادها داد.

فیفا این محکومیت را بخاطر بدهی ۱۳۲ هزار دلاری ماشین‌سازی تبریز به فرناندز دروازه‌بان خارجی و وقت این تیم صادر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز