خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان به ایلنا خبر داد:

استقرار 420 دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۰۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از استقرار 420 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

ارسلان شکری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آمادگی کامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای فصل زمستان و به ویژه بارندگی‌های پیش‌رو اظهار داشت: آذربایجان‌ غربی منطقه‌ای سردسیر است که دارای حدود 12 هزار کیلومتر شبکه راه‌ و سه هزار روستا و پنج پایانه مرزی بوده و نگهداری از شبکه راه‌های استان برعهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی امسال 68 اکیپ راهداری  در گردنه‌ها، محورها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده‌اند، افزود: اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان در اجرای طرح راهداری زمستانی از ظرفیت پلیس‌راه، اورژانس، هلال‌احمر، مدیریت بحران و راه و شهرسازی استفاده می‌کند.

وی از وجود 68 راهدارخانه ثابت و سیار شامل 32 راهدارخانه ثابت و 15 راهدارخانه سیار در جاده‌های استان خبر داد و افزود: راهداری زمستانی از آبان ماه امسال با صورت موقت در راهدارخانه‌ها حضور داشتند که در حال حاضر به صورت ثابت و شبانه‌روز فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین از استقرار 420  دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ایام زمستان برای خدمت رسانی به رانندگان و مسافران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

شکری با بیان اینکه طرح زمستانی امسال، 900 نفر نیروی راهداری در گردنه‌ها محورها و راهدارخانه‌های استان مستقر خواهد شد از ذخیره‌سازی 5 هزار تن نمک و 35 هزار تن شن جهت انجام عملیات برف‌روبی خبر داد.

وی افزود: از مردم و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتما با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان  تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز