خبرگزاری کار ایران

با دستور وزیر ارتباطات؛

روستای «باب خالد آباد» اشنویه به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۹۶۱

در پی انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر "عدم دسترسی معلم اشنویه‌ای به اینترنت و تلاش این معلم نمونه برای تدریس در شرایط سخت"، اینترنت نسل چهارم در روستای "باب‌خالدآباد" راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، "نازدار افشنگ" معلم نمونه مقطع ابتدایی مدرسه شهدای هسته ای امیرآباد و ساکن روستای "باب‌خالدآباد" اشنویه به دلیل عدم دسترسی به اینترنت جهت تدریس در سامانه شاد با وجود بارش برف و شرایط نامناسب، به نقاط مرتفع یا روستاهای دیگر مراجعه می‌کرد.

پس از انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی، طبق دستور وزارت ارتباطات، تا یک ماه دیگر اینترنت پرسرعت در این روستا به بهره‌برداری می‌رسد.

نازدار افشنگ از آموزش‌دهندگان سختکوش نهضت سوادآموزی بود که از سال گذشته به صورت حق‌التدریس به استخدام آموزش‌وپرورش درآمده است.

به گزارش ایلنا، در سال تحصیلی جدید ۱۵ هزار و ۱۲۳ دانش‌آموز برای تحصیل در مدارس این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۵۱ کلاس درس شامل ۳۹۶ کلاس ابتدایی، ۱۴۸ کلاس درس متوسطه اول و ۱۰۷ کلاس درس متوسطه دوم برای این تعداد دانش‌آموز پیش‌بینی شده است.

شهرستان اشنویه با ۷۵ هزار نفر جمعیت در جوار مرزهای عراق و ترکیه واقع شده و با مرکز آذربایجان غربی ۷۳ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز