خبرگزاری کار ایران

توزیع ۳۱هزار عدد ماسک توسط اداره اوقاف آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۴۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی از توزیع ۳۱ هزار عدد ماسک طی سه ماه گذشته در استان خبر داد.

حجت الاسلام  ناصر جوانبخت در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت:طی سه ماهه گذشته ۳۱ هزار عدد ماسک به همت این سازمان در سطح استان توزیع شده است.

او به اقدامات انجام شده در ارومیه اشاره کرد و افزود:  با توجه به شیوع بیماری کرونا و حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه در ارومیه ۱۰ هزار پرس غذای گرم و تعداد پنج هزار ماسک توسط این اداره در بین افراد نیازمند  توزیع شده است.

جوانبخت همچنین  به اقدامات انجام شده در شهرستان خوی، اشاره کرد و افزود: ۱۵ هزار ماسک و ۶۶۰ پک بهداشتی نیز در این شهرستان در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، افزود: در شهرستان تکاب نیز یک هزار عدد ماسک و درشهرستان  بوکان ۶۷ بسته کمک معیشتی بین افراد نیازمند  توزیع شده است.

او اضافه کرد: تولیت غیر متصرفی فتح الله خان سرتیپ ارومیه نیز یک میلیارد ریال به بیمارستان امید و ۵۰۰ میلیون ریال به شبکه بهداشت ارومیه اختصاص داده است.

حجت الاسلام جوانبخت بیان داشت: همچنین توسط این تولیت ۲ دستگاه ضدعفونی کننده در بیمارستان طالقانی نصب و پنج هزار ماسک در بیمارستان طالقانی ارومیه توزیع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز