خبرگزاری کار ایران

برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند؛

۲ هندبالیست نوجوان ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۹۰۶

علی و حسین حیدریان، ۲ نوجوانان هندبالیست ارومیه‌ای به پنجمین اردوی تیم ساحلی نوجوانان ایران دعوت شدند.

به گزارش ایلنا، این اردوی آمادگی، جهت اعزام به دومین دوره رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند، برگزار می‌شود.

 ۲ هندبالیست ارومیه‌ای روزهای نهم تا چهاردهم آذرماه جاری در اردویی که در برازجان استان بوشهر و زیر نظر مهدی قشقایی‌راد برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

پرهام ایمانی از لرستان، متین گلدان، ارسلان قشقایی و ابوالفضل رستمی از فارس، محمد محمدی، حامد شمس، مصطفی انتشاری، نیما شمس و علی سعیدی از اصفهان، امیرعباس زارعی از مرکزی، آراد حسینی از کرمان،حسین حیدریان و علی حیدریان از آذربایجان‌غربی، محمدرضا حیدریان از همدان، حمیدرضا پورموسوی از چهارمحال و بختیاری، محمدحسین سوزنده، علیرضا علی‌پور، سامان جلالیان و پوریا جمالی از بوشهر و نویدصابری از هرمزگان، نفرات دعوت شده به اردو هستند.

 تیم بیرثانیه ارومیه به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی، در لیگ دسته یک هندبال حضور خواهدیافت و قرار است این رقابت‌ها از دهه سوم آذرماه با حضور ۳۱ تیم آغاز شود.

مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا با تعویقی یک ساله به علت بیماری کرونا، قرار است بهمن امسال در بانکوک تایلند برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز