خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

گلایه شهروندان ارومیه از قطعی گسترده برق و آب گرفتگی معابر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۹۰۳

دیروز با آغاز بارش برف در ارومیه آب گرفتگی معابر و قطعی گسترده برق در مناطق مختلف شهر موجب گلایه شهروندان شد.

به گزارش ایلنا، با آغاز بارش برف در شهر ارومیه از حوالی ظهر دیروز قطعی گسترده برق در مناطق مختلف شهر موجب اعتراض شهروندان و انتقاد از عملکرد اداره توزیع برق استان شد.

این قطعی که از حوالی ساعت ۱۴ ظهر آغاز شد تا ساعات اولیه شب همچنان ادامه داشت.

با توجه به سرمای پس از بارش برف و استفاده اکثر خانواده ها از سیستم گرمایشی پکیج برای منازل خود، قطعی برق مشکلی دیگر بر مشکلات خانواده های ارومیه ای اضافه کرد.

شکستن درختان بر اثر بارش برف دلیل اصلی قطع برق شهروندان است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه متاسفانه در اثر بارش سنگین برف ، برق برخی از مناطق شهری ارومیه از ظهر قطع شده است، گفت : بر اثر فشار درختان و برگ های آنها بر روی خطوط اتصالی و سیم های برق باعث قطعی در بسیاری از مناطق ارومیه و برخی از شهرهای استان از جمله مهاباد شده است.

اکبر حسن بکلو افزود : کارکنان و سیمبانان شرکت برق به همراه نیروهای شهرداری از همان لحظه اول که در حالت آماده باش کامل بودند با حضور در محلات و مناطق مختلف حضور یافته و در تلاش هستند تا بزودی و کوتاه ترین زمان ممکن برق مناطق وصل شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی که شخصا در عملیات ترمیم و بازسازی تجهیزات شبکه برق و خطوط اتصالی حضور یافته از صبر، حوصله و همراهی مردم تشکر کرد.

مشکلات شهروندان ارومیه به همین جا ختم نشد و متاسفانه با بارش اولین برف پاییزی شهروندان در خیابان‌های ارومیه با مشکلات آب گرفتگی معابر و خیابان ها رو برو شدند.

آب گرفتگی معابر در حالی اتفاق افتاد که پیشتر معاونت خدمات شهری  شهردار ارومیه از لایروبی جوی های و کانال های  آب در سطح شهر ارومیه خبر داده بود.

سحابی، معاون خدمات شهری شهردار ارومیه در گفت وگو با ایلنا، بیان کرد: با آغاز بارش برف پاییزی نیروها و ماشین آلات مدیریت شهری با آماده باش کامل و با حضور در معابر مشکلات احتمالی ناشی از بارش را کنترل و مدیریت می کنند.

وی افزود: کانال و جوی‌های شهری با هدف ساماندهی آب‌های سطحی پیش از آغاز بارش‌ها لایروبی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ادامه داد: شهرداری ارومیه با آماده سازی تجهیزات زمستانی و ذخیره نمک برای زمستان امسال در آماده باش کامل است.

سحابی افزود: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و مشکل ناشی از بارش با  شماره 137 شهرداری در ارتباط باشند تا نسبت به رفع مشکلات سریعا اقدام شود.

۸۸۰ پاکبان و ۵۷ خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل

 هادی بصاری در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد: با آغاز بارش‌های پاییزی و شدت گرفتن این بارش‌ها ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و براساس اطلاعیه‌های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی ششگانه سازمان و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار می‌گیرند.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: کار سازمان مدیریت پسماند شبانه‌روزی و بدون وقفه است و در ایام پاییز و زمستان علاوه بر نظافت شهری در جهت رفع آبگرفتگی‌ها و برف‌روبی معابر نیز ۸۸۰ پاکبان سازمان و ۵۷ خودرو فعالیت می‌کنند.

بصاری ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز