خبرگزاری کار ایران

طی هشت ماه گذشته؛

۱۰۰ تن زباله کرونایی در ارومیه دفن شده است/ شهروندان ماسک و دستکش خود را در معابر رها نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۴۵۲

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: طی هشت ماه گذشته ۱۰۰ تن زباله کرونایی با نظارت شدید سازمان مدیریت پسماند در محل ویژه و با رعایت نکات بهداشتی و بعد از بی‌خطرسازی دفن شده است.

به گزارش ایلنا، احد یوسفی با اشاره به دفن ویژه زباله‌های کرونایی در ارومیه اظهار کرد: روزانه یک تن زباله کرونایی و شبه کرونایی با رعایت کامل پروتکل‌‌‌های بهداشتی اتوکلاو شده و در محل ویژه دفن می‌شود.

یوسفی تصریح کرد: زباله‌های کرونایی توسط اکیپ‌های مجهز به لباس ویژه و با رعایت کامل نکات بهداشتی جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: همچنین خودرو ویژه حمل زباله‌های کرونایی و تمام خودروهای حمل پسماند به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم به هیچ‌عنوان دستکش پلاستیکی، شیلد و ماسک خود را در سطح معابر یا درون مخازن رها نکنند چون جان پاکبانان و افرادی که زباله‌گردی می‌کنند به خطر می‌افتد.

یوسفی گفت: حتما دستکش و ماسک خود را درون کیسه‌ای مجزا قرار داده و درب کیسه را محکم ببندند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: پاکبانان و پرسنل سازمان از همان روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند و شبانه‌روز تمام تلاش‌های پرسنل بر این است که شهری پاک و به دور از آلودگی را برای شهروندان فراهم سازند.

یوسفی افزود: متاسفانه عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی برخی شهروندان درخصوص زباله‌هایی همچون ماسک و دستکش که در سطح شهر رها سازی می‌شود جان پاکبانان و دیگر شهروندان را تهدید می‌کند که امید داریم بیش از پیش به این مهم توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز