خبرگزاری کار ایران

بدلیل عدم رعایت ضوابط زیست محیطی؛

پلمب دو واحد فولادی در شهرک شهید سلیمی

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۳۰۴

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آذرشهر از پلمب دو واحد فولادی در شهرک شهید سلیمی بدلیل عدم رعایت ضوابط زیست محیطی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رضا نصوحی در این خصوص اظهار کرد: این دو واحد علی رغم تذکرات و مهلت‌های داده شده، به دلیل عدم رعایت ضوابط زیست محیطی، ایجاد آلودگی محرز هوا و عدم رعایت قوانین مدیریت پسماند با دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی افزود: این اقدام در راستای انجام وظیفه ذاتی و نظارتی سازمان حفاظت محیط زیست بوده و با توجه به حفظ سلامت و بهداشت عمومی مردم انجام شد.

وی با تاکید بر برخورد قانونی با آلودگی محیط زیست، گفت: کارشناسان این اداره برای برخورد با هرگونه تخلف احتمالی واحدهای صنعتی، با انجام پایش‌های مستمر و شبانه روزی، پساب خروجی تمامی واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به شدت برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان آذرشهر با قدردانی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی، گفت: طبق هماهنگی‌ها، با صنایع و واحدهای آلاینده به شدت برخود خواهد شد.

 وی اضافه کرد: از اهالی در خواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

گفتنی است، شهرک سلیمی یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی شمال‌غرب کشور است که در شهرستان آذرشهر واقع شده‌است.

این شهرک بیش از ۲۵ سال پیش در زمین‌های اهدایی کشاورزان بخش ممقان برای پیشرفت و اعتلای صنعت منطقه احداث شد و کارخانجات بزرگ استان در آن قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز