خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

برپایی میزخدمت در شهر آرباطان هریس

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۶۲۴

میز خدمت، با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس ادارات شهرستان هریس به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر آرباطان برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هریس، این برنامه با حضور روسای ادارات جهاد کشاورزی ، آب و فاضلاب، ورزش و جوانان ، راه و شهرسازی ، منابع طبیعی ، برق شهرستان هریس در مسجد جامع شهر آرباطان برگزار شد.

محمدنژاد، شهردار آرباطان در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گزارشی از عملکرد شهرداری از بدو تاسیس ارائه داد.

اسدالله اکبری عضو شورای شهر آرباطان نیز، با اشاره به مسائل و مشکلات مختلف در بخش های مختلف بر لزوم رسیدگی به وضعیت سد آرباطان ، روشنایی آرامستان و جابجایی تیرهای برق کوچه ها، احداث سالن ورزشی ، ساماندهی آبرسانی و تعویض شبکه آب ، سم پاشی اراضی کشاورزی، اصلاح راه های ارتباطی و تابلوهای شهر تاکید کرد.

علیرضا خاکپور، فرماندار شهرستان هریس، ضمن جمع بندی و ارائه توضیحات لازم، آمادگی خود را در رفع مشکلات مطروحه، با همیاری و همکاری شهروندان اعلام کرد.

افتتاح یک باب خانه محروم در بخش مرکزی شهرستان هریس

امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس  و به همت حوزه مقاومت قدس سپاه ناحیه هریس یک باب خانه محروم در بخش مرکزی شهرستان تحویل مالک شد.

فرمانده حوزه مقاومت قدس سپاه ناحیه هریس گفت: این خانه‌ به همت گروه جهادی شهید حججی حوزه مقاومت قدس سپاه ناحیه هریس و با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان، احداث شده است.

سروان پاسدار محمد سلمانی افزود: این خانه‌ با اولویت محرومان بی بضاعت در روستای بزوان با زیربنای 40 متر مربع و با اعتبار 600 میلیون ریال احداث شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز