خبرگزاری کار ایران

مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز عنوان کرد :

۲ هزار نفر از نیروهای شهرداری تبریز در معرض ابتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۷۴۳

مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت:گستردگی ساختار شهرداری تبریز و ارتباط مستقیم شهروندان با نیروهای شهرداری در حوزه های فضای سبز، تنظیف، شهرسازی، ماموران فنی و سد معبر، باعث شد تا ۲ هزار نفر از نیروهای شهرداری به صورت مستقیم در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدعلی مولاخواه، در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تعدادی از کارکنان شهرداری تبریز به صورت مستقیم در معرض ابتلا به کرونا هستند، افزود: تعدادی از کارمندان و بازنشستگان شهرداری بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند و چندین نفر نیز بدحال و بستری شده‌اند.

وی اظهار داشت: بر اساس غربالگری که در شهرداری منطقه ۵ انجام شد، ۱۷ نفر از کارکنان این مجموعه به بیماری کرونا مبتلا هستند.

 مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت: با دستور شهردار تبریز بخشنامه‌ای ابلاغ شده که بر اساس آن هر کس خود و یا فردی از افراد تحت تکلف او به کرونا مبتلا باشد در محیط اداری حضور نیابد و همه  حقوق و مزایا و اضافه کاری بدون کم و کاست پرداخت می شود تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

مولاخواه، با اشاره به نیمه تعطیل بودن واحدهای شهرسازی شهرداری گفت: دستور تعطیلی و نیمه تعطیلی برخی واحدهای شهرسازی صادر شده که به منظور کاهش تردد در منطقه از طریق پیشخوان کار این واحدها انجام می شود.

وی یادآوری کرد: به منظور خودقرنطینگی و خودکنترلی، برخی از همکاران به مرخصی استعلاجی رفته‌اند تا پیگیر درمان خود شوند و از ابتلای دیگر کارکنان و مراجعه‌کنندگان جلوگیری شود.

مدیرکل توسعه نیروی انسانی، با اشاره به اقدامات‌ شهرداری تبریز برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا، گفت:کاهش ساعت کاری، الزام کارکنان و مراجعه‌کنندگان به استفاده از ماسک و ارائه ماسک در ورودی‌های ادارات، نصب دستگاه ضدعفونی کننده افراد در ورودی ساختمان‌ها، ضدعفونی دست در اتاق‌ها و طبقات و ضدعفونی شیرآلات سرویس‌های بهداشتی، دستگیره درب های اتاق ها و مکان های پرتردد انجام شده است.

مولاخواه، افزود: موضوع دورکاری به دلیل عدم آمادگی بستر مناسب در سیستم، در مجموعه شهرداری میسر نبوده ولی بخشنامه‌ای مبنی بر عدم حضور افراد مبتلا ارائه شده که به مفهوم دورکاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز