خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان مدیریت آذربایجان شرقی خبرداد:

اجرای طرح آمارگیری نیروی کار از طریق تماس تلفنی به دلیل شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۰۱

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح نیروی کار در فصل بهار سال جاری از ابتدای روز بیستم اردیبهشت به مدت دو هفته از طریق تماس تلفنی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد فرج زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارزیابی و تحلیل سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، آمارگیری طرح نیروی کار کشور مطابق با آخرین توصیه‌های سازمان بین‌المللی کار (ILO) و بر اساس نیاز برنامه ریزان انجام می‌شود.

وی افزود: آمارگیری از خانوارهای کشور با هدف محاسبه شاخص‌های فصلی و سالانه نیروی کار از جمله نرخ مشارکت اقتصادی، نرخ بیکاری و تغییرات آن،ها طراحی شده است که بهار امسال به دلیل شیوع بحران ویروس کووید 19، مسئولان و کمیته فنی برای رفع این معضل در جمع آوری اطلاعات بازار کار، شیوه‌ها و راهکارهای جایگزینی در نظر گرفته‌اند.

فرج‌زاده گفت: با توجه به اجرای طرح نیروی کار در فصل بهار سال جاری از ابتدای روز بیستم اردیبهشت به مدت دو هفته، با خانوارهای مشمول در فهرست نمونه گیری تصادفی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها جمع آوری آمار و اطلاعات طرح مذکور از طریق تماس تلفنی انجام می‌شود.

وی  خاطرنشان کرد: تلفن‌های ستاد آمارگیری مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تماس با خانوارهای نمونه بر روی وب سایت رسمی سازمان به نشانی www.azsharghi.mporg.ir قرار گرفته و برای عموم قابل دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز