خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

تولیدات دانش‌بنیان اولویت آذربایجان‌شرقی برای جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۰۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: افزایش تولید دانش‌بنیان و صادرات‌محور، مهم‌ترین اولویت و برنامه استان برای سال جهش تولید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جهانگیری در حاشیه بازدید از شرکت تولید کننده سیم و کابل در تبریز با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید از سوی رهبر انقلاب، اظهار کرد: برنامه استانداری آذربایجان شرقی برای تحقق این شعار این است که بخش خصوصی و واحدهای تولیدی را برای اجرای طرح‌های توسعه و افزایش ظرفیت تولید، تشویق و حمایت کنیم.

وی افزود: مشکلات واحدهای راکد و نیمه‌فعال را با جدیت پیگیری می‌کنیم تا این واحدها بتوانند با بیشترین ظرفیت فعالیت کنند.

جهانگیری تأکید کرد: جهش تولید باید مبتنی بر تولید دانش‌بنیان و صادرات‌محور باشد و این موضوع به طور جدی مورد توجه مدیریت ارشد استان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به فعالیت‌های شرکت سیمکات، گفت: این شرکت یکی از شرکت‌هایی است که امسال، ۱۰۰درصد افزایش تولید خواهد داشت و ظرفیت صادراتی آن نیز از ۶ میلیون دلار سال گذشته به ۱۵ میلیون دلار خواهد رسید.

جهانگیری افزود: این شرکت کارهای فناورانه خوبی انجام داده است که یکی از آنها، تولید سیم مورد نیاز برای واحدهای تولید ماسک است و هم‌اکنون روزانه برای ۲.۵ میلیون عدد ماسک سیم تولید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز