خبرگزاری کار ایران

مدیر بحران شهرداری تبریز:

اختصاص ۲ میلیارد برای ساخت اردوگاه اسکان اضطراری در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۶۹۵

مدیر بحران شهرداری تبریز گفت: در راستای ارتقای تاب‌آوری شهری، در بودجه سال جاری ۲ میلیارد ریال برای احداث اردوگاه اسکان اضطراری در پارک جنگلی ارم این شهر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود حسن نژاد، با اعلام این مطلب افزود: پارک جنگلی ارم با توجه به موقعیت قرارگیری در مجاورت گسل شمال شهر، نزدیکی به مراکز درمانی و خدماتی، دسترسی به اتوبان پاسداران و وجود باند فرود بالگرد، از ظرفیت مناسبی برای تبدیل به اردوگاه اسکان اضطراری برخوردار بوده و بر همین اساس پیشنهاد احداث اردوگاه در این محل توسط مدیریت بحران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه کلانشهر تبریز از نظر موقعیت قرارگیری از شهرهای مستعد برای بروز حوادث طبیعی است، اظهار داشت: وقوع زمین لرزه های مختلف و ویرانگر در طول تاریخ نیز مؤید این موضوع بوده و بر همین اساس برنامه ریزی برای آمادگی و مقابله با این حوادث ضروری است.

 مدیر بحران شهرداری تبریز با اشاره به اینکه ایجاد محل هایی برای اسکان شهروندان در مواقع بحرانی در طول سال های گذشته مورد توجه شهرداری تبریز بوده است، گفت: در این راستا احداث پارک های محله ای و منطقه ای و همچنین تجهیز و ایمن سازی آنها انجام شده است.

حسن نژاد، ادامه داد: با توجه به اینکه ضوابط، استانداردها و معیارهای طراحی و ساخت اردوگاه اسکان اضطراری و دستورالعمل احداث پارک های چندمنظوره بحران و پدافند غیرعامل توسط مدیریت بحران شهرداری تبریز و بر اساس استانداردها و شاخص های بین المللی تدوین شده است بنابراین احداث اردوگاه اسکان اضطراری در پارک ارم نیز بر اساس این ضوابط و معیارها انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز