خبرگزاری کار ایران

بدر حیدری خبرداد:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره "همه با هم علیه کرونا"

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۳۳

مدیر روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی اعلام کرد: مهلت ارسال آثار برای جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان شرقی تمدید شد.

شاهین بدرحیدری در گفت‌وگو با ایلنا، با اعلام این خبر افزود: مهلت ارسال آثار به جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» تا ششم اردیبهشت ماه امسال تمدید شد و این جشنواره در راستای بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و همچنین حمایت از مدافعان سلامت است.

وی افزود: این جشنواره در پنج بخش، داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده های جذاب با محوریت موضوعاتی چون «ایفای نقش اجتماعی در برابر بیماری کرونا»، «جلوه‌های فاصله گذاری و علل #درخانه بمانید»، «پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» و «قدردانی از خدمات کادر درمانی و مدافعان سلامت» پذیرای آثار هنرمندان است.

 بدر حیدری با اعلام شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد بوده  اظهار داشت: شرکت کنندگان می‌توانند بدون محدودیت سنی و تعداد آثار ارسالی در تمامی بخش‌ها شرکت کنند و به برگزیدگان این جشنواره به ترتیب نفرات اول هر بخش هفت میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش پنج میلیون ریال و نفرات سوم هر بخش سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.

وی درپایان خاطر نشان کرد؛ علاقه‌مندان می‌توانند تا ششم اردیبهشت ماه امسال آثار خود را از طریق ایمیل  artabriz@yahoo.com،  به جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز