خبرگزاری کار ایران

امید فر خبرداد:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از روز چهارشنبه

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۹۴

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی نسبتا فعال به استان از بعدازظهر و شب چهارشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد امیدفر در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: تا بعد از ظهر چهارشنبه جوی نسبتا پایدار در استان پیش بینی می‌شود اما روز چهارشنبه در برخی نواحی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و یا رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی ورودی به استان موجب افزایش ابر و بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد، موجب بارش تگرگ می‌شود؛ این سامانه تغییر دمایی قابل توجهی نخواهد داشت.

وی افزود: فعالیت سامانه تا اوایل هفته آینده تداوم داشته و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش بینی می‌شود.

امیدفر از تداوم روند گرمی هوای استان خبر داد و بیان کرد: دمای فعلی تبریز، ۱۹ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است؛ دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته در خنک‌ترین زمان، ۹ درجه بالای صفر و در گرمترین زمان، ۲۱ درجه بالای صفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، جلفا با دمای ۲۸ درجه بالای صفر، گرمترین شهر استان‌ و سراب و ورزقان با دو درجه بالای صفر خنکترین شهر استان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز