خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز خبر داد:

پل همسان کابلی تبریز تا پایان شهریور افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۴۲۱

شهردار تبریز از افتتاح پل همسان کابلی تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی در تمام مناطق، حساسیت ویژه‌ای نسبت به فضای سبز داریم و تلاش کردیم تا کمترین جابجایی درخت را داشته‌ باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج شهین باهر در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در اجرای پروژه‌های عمرانی، لطمه‌ای به فضای سبز و به ویژه درختان وارد نشود؛ بر این اساس نیز در پروژه پل همسان کابلی تبریز نیز که درختان بسیاری در اطراف آن هستند، کار را با حساسیت ویژه‌ای پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه پیگیر اتمام این پروژه در کمترین زمان هستیم، افزود: پل همسان کابلی، دسترسی مسیر ائل‌گلی به چایکنار و خیابان امام را تسهیل کرده و از بار ترافیکی موجود در پل کابلی تبریز می‌کاهد.

وی برنامه‌ریزی شهرداری برای اتمام این پروژه را پایان شهریور اعلام و تاکید کرد:  برنامه‌ریزی ما، جمع‌بندی این پروژه تا قبل از پایان شش‌ماهه اول سال بود، که اگر مشکلات موجود همچون بحث کرونا، وجود نداشت، زودتر به این مهم دست می‌یافتیم.

شهین‌باهر تاکید کرد: با توجه به مشکلات موجود، سعی می‌کنیم با کمترین آسیب پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های سال ۹۹ را به پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز