خبرگزاری کار ایران

حوزه هنری آذربایجان شرفی منتشر کرد؛

فراخوان جشنواره مردمی"همه باهم علیه کرونا"/ شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۹۰

فراخوان جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» حوزه هنری آذربایجان شرقی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، با توجه شرایط کنونی کشور به دنبال شیوع بیماری کرونا، حوزه هنری استان اقدام به برگزاری جشنواره هنری «همه با هم علیه کرونا» در راستای بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده در راستای مبارزه و آگاه سازی مردم و همچنین حمایت از مدافعان سلامت کرده است.

این جشنواره در پنج بخش، داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده های جذاب با محوریت موضوعاتی چون «ایفای نقش اجتماعی در برابر بیماری کرونا»، «جلوه‌های فاصله گذاری و علل #در_خانه_بمانید»، «پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» و «قدردانی از خدمات کادر درمانی و مدافعان سلامت» پذیرای آثار هنرمندان است.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد بوده و شرکت کنندگان می‌توانند بدون محدودیت سنی و تعداد آثار ارسالی در تمامی بخش‌ها شرکت کنند.

تمامی حقوق مادی و معنوی آثار ارسال شده برای انتشار در اختیار حوزه هنری آذربایجان شرقی قرار داشته و آثار به فراخور دریافت، در فضای مجازی منتشر خواهد شد؛ جوایز برگزیدگان این جشنواره نیز به ترتیب نفرات اول هر بخش هفت میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش پنج میلیون ریال و نفرات سوم هر بخش سه میلیون ریال خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۹ فروردین ماه آثار خود را از طریق ایمیل  artabriz@yahoo.com، به جشنواره ارسال کنند.

شهروندان و هنرمندان می‌توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت حوزه هنری آذربایجان‌شرقی به آدرس artabriz.ir مراجعه کرده و در جریان فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز