خبرگزاری کار ایران

جعفری خبرداد:

توزیع مواد ضدعفونی کننده توسط ستاد اجرایی امام خمینی در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۸۲

مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان‌شرقی گفت: این قرارگاه در راستای خدمات‌رسانی به آحاد مردم جهت مقابله با ویروس کرونا، اقدام به توزیع بسته‌های مواد ضدعفونی کننده در میان مردم کرده است.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالله جعفری در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در آذربایجان شرقی، از آمادگی این قرارگاه برای هرگونه اقدامات امدادی در سطح استان با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مرکز تبریز خبر داد.

وی اظهار کرد: قرارگاه مزبور روزانه اقدام به تولید و بسته بندی ۸۰۰ بطری ماده ضدعفونی و پخش آن در بین مردم می کند و علاوه بر آن پخش ۴۰۰ بسته ارسالی بنیاد احسان نیز توسط گروه های همکار قرارگاه ستاد اجرایی فرمان اما در سطح حاشیه شهر تبریز به انجام می رسد.

جعفری، تهیه و توزیع ماسک و لباس ایزوله را از دیگر اقدامات قرارگاه ستاد اجرایی امام برای ریشه کنی ویروس کرونا در آذربایجان شرقی بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه هر کمکی از دست مان برآید برای کنترل و مهار شیوع ویروس کرونا کوتاهی نمی کنیم، از آحاد مردم درخواست کرد تا همچنان در خانه های خود بمانند و از حضور در سطح شهر به شدت خودداری کنند.

جعفری با بیان اینکه قرارگاه استانی ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی از همان آغازین روزهای این بیماری با ضدعفونی روزانه سطح شهر در کنار مردم بوده است، بر تداوم این حضور در سطه شهرها تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز