خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی آذر ماه رقم خورد؛

رسول خطیبی بهتر از سرمربی‌های میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۵۰۷

رسول خطیبی با کسب 274 امتیاز بهترین سرمربی ایرانی لیگ برتر در آذرماه انتخاب شد و در مجموع بالاتر از چهره‌های شاخصی همچون قلعه‌نویی و استراماچونی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول خطیبی سرمربی جوان و بومی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به عنوان یکی از ۵ سرمربی برتر رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در آذرماه امسال برگزیده شد.

خطیبی به همراه ماشین سازی در آذر ماه امسال عملکرد خوبی داشت و در این مدت طی ۶ بازی توانست ۳ برد، ۲ مساوی و یک باخت را کسب کند تا تیم تحت هدایت وی در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.

۲ برد از مجموع ۳ برد تیم خطیبی در مقابل تیم‌های مدعی تراکتور و استقلال بوده است که بازی‌های ویژه ای در لیگ‌برتر به شمار می‌روند.

در فهرست بهترین مربیان لیگ برتر در آذر ماه گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس با ۳۱۳ امتیاز، رسول خطیبی با ۲۷۴ امتیاز، دراگان اسکوچیچ سرمربی نفت آبادان با ۲۷۲ امتیاز، امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان با ۲۶۹ امتیاز و مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان با ۲۵۲ امتیاز در رده های اول تا پنجم جای گرفته‌اند.

علیرضا منصوریان، جواد نکونام، ابراهیم صادقی، آندره آ استراماچونی و یحیی گل محمدی نیز در رده بعدی فهرست بهترین مربیان لیگ برتر در آذر ماه قرار دارند.

مدل انتخاب بهترین مربیان لیگ برتر بر اساس عملکرد مربیان در ۵ شاخص اصلی شامل نتیجه، اخلاق، کیفیت، خدمت و ثبات و همچنین ۱۸ زیرشاخه با ضرایب متناسب در هر بازی و سپس در هر ماه محاسبه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز