خبرگزاری کار ایران

به علت گران‌ فروشی انجام

جریمه 2.7 میلیارد ریالی شرکت وارداتی مواد شیمیایی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۶۱۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک شرکت وارداتی مواد شیمیایی در تبریز ۹۰۰ میلیون ریال تخلف گران‌فروشی کرده و به ۲.۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شده است.

به گزارش ایلنا،سیداحد یوزباشی افزود: این شرکت با ثبت سفارش و خرید بیش از ۱۶ تن اتنیل پیرولیدون طبق ضوابط قیمت گذاری کالای وارداتی، تخلف کرده و این تخلف مسلم و محرز شده است.

وی اظهار داشت: این شرکت به پرداخت حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۳ برابر میزان ارزش ریالی تخلف در حق صندوق دولت و ممهور شدن پروانه واحد به مهر تخلف اول محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: متهم در دفاعیات خود اعلام کرده است که مالک یک شرکت داروسازی بوده و به دلیل نداشتن کارت بازرگانی در شرکت مذکور، به عنوان مدیرعامل شرکت شخصا با کارت بازرگانی خود اجناس مورد نیاز را از طریق گمرک تهیه می کرد.

یوزباشی، ادامه داد: وی هدف از این اقدام خود را تهیه مواد اولیه اجناس با قیمت پایین برای تولید و ساماندهی تولید کشور اعلام کرده است.

وی یادآوری کرد: مدارک و مستندات ارایه شده از سوی متهم جهت اثبات ادعاهای خود از لحاظ قانونی مردود بوده و اوراق پرونده همگی از وجود تخلف گران فروشی حکایت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز