خبرگزاری کار ایران

رسول زاده مطرح کرد:

راه‌های آذربایجان‌شرقی مه آلود و لغزنده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۵۰

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: به علت بارش باران و برف، راه‌های استان همراه با مه غلیظ و لغزنده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا رسول زاده، افزود: بارش باران و برف از شب گذشته در تمامی راه های استان آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد و پدیده مه نیز موجب کاهش دید رانندگان شده است.

وی از رانندگان خواست در هنگام نزدیکی به مه چراغ های خودرو را روشن کرده و با نور پایین، سرعت مطمئنه و با رعایت احتیاط رانندگی کنند و از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون همه راه های استان باز بوده و تردد در آن ها بدون هیچ مشکلی در جریان است، گفت: عوامل راهداری با استقرار در راهدارخانه ها آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

رسول زاده، ادامه داد: رانندگان در فصل زمستان برای تردد در راه‌های استان خودروی خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

وی یادآوری کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در زمان بارش، رانندگان سرعت مطمئن را رعایت و قبل از رسیدن به گردنه‌ها، سرپیچ‌ها و قوس‌ها سرعت خودروی خود را کم کرده و از رانندگی با شتاب خودداری کنند.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴۲ دهستان و ۲ هزار و ۷۰۶ روستا بوده و حدود یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۴۲ نفر در این روستاها سکونت دارند.  

این استان دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز