خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آنفلونزا در مدارس بحران‌زا نیست/ اجباری برای حضور دانش‌آموز بیمار در کلاس وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۴۷۶

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مدیران مدارس در صورت مشاهده آنفلونزا در بین دانش‌آموزان می‌توانند آنها را جهت مداوا و درمان به منزل منتقل کنند.

به گزارش ایلنا، جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، با اشاره به شیوع آنفلونزا در کشور در جمع خبرنگاران گفت: ویروس آنفلونزا، در روزهای اخیر بسیاری از شهرهای کشور را مشغول خود کرده و استان ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی گفت: طبیعتا اماکن عمومی مانند مدرسه نیز از جمله محل‌هایی است که باعث شیوع این بیماری می‌شود. در جلسه ای که با حضور روسای مرکز بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش برگزار شد، راهکارهای مقابله با این بیماری در مدارس بررسی شد.

 

پاشایی خاطرنشان کرد: بیماری آنفلونزا در مدارس به صورت یک مسئله مطرح است ولی بحران زا نیست، بنابر این به تمامی مدیران مدارس و روسای آموزش‌و پرورش در استان این اختیار داده شده که در صورت مشاهده این بیماری در بین دانش‌آموزان می‌توانند آنها را جهت مداوا و درمان به منزل بفرستند و تا زمانی که بهبودی کامل حاصل نشده هیچ اجباری برای حضور در مدرسه  وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در اینگونه موارد تصمیم با مدیران مدارس است که با راهکارهای مناسب از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز