خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

در 2 سال اخیر هیچ تعهدی در شهرداری ایجاد نشده است / تداوم نهضت آسفالت تا پایان سال آینده

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۷۹۲

شهردار تبریز با بیان اینکه وضعیت بودجه امسال نسبت به سال گذشته بهتر شده است، گفت: اکنون بدهی‌های شهرداری نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،ایرج شهین باهر، امروز سه‌شنبه در جلسه‌ای با حضور معاونان، شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها و شرکت های تابع شهرداری تبریز، افزود: با توجه به ثبات و آرامشی که هم اکنون شهرداری تبریز از آن برخوردار است، وضعیت بودجه امسال نسبت به سال قبل بهتر شده است.

وی با اشاره به اولویت‌های بودجه سال ۹۹، اظهار داشت: در ۲ سال اخیر هیچ تعهدی در شهرداری ایجاد نشده و برعکس بدهی‌ها و تعهدات قبلی نیز پرداخت شده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه گسترش و توسعه فضای سبز از اولویت‌های برنامه سال ۹۹ شهرداری است، گفت: تلاش می‌شود سال آینده به سالی برای شکوفایی و عمران شهرداری تبریز تبدیل شود.

شهین باهر، ادامه داد: مهم‌ترین کاری که مدیران شهرداری و شهرداران مناطق می‌توانند انجام دهند، توسعه فضای سبز است که با هزینه نسبتا پایین و با سرعت بالا قابل تحقق است.

وی با بیان اینکه نهضت آسفالت همچنان تا پایان سال آینده تداوم می یابد، یادآوری کرد: تلاش می‌شود در سال آینده پروژه های نیمه تمام به ویژه مسیرگشایی‌ها و اجرای پروژه مترو تداوم یابد و در این راستا به همکاری و کمک مناطق و دیگر سازمان های شهرداری نیاز است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح از دیگر برنامه های شهرداری تبریز برای سال ۹۹ است، گفت: علاقه ای به پروژه های ویترینی نداریم اما احداث تقاطع غیرهمسطح خواسته مردم و نیاز شهر است و ما نیز خواسته های مردم را اجابت می کنیم.

شهین باهر، افزود: تداوم احداث پارک‌های محله‌ای و احداث کمربند سبز در مبادی ورودی شهر و ادامه عملیات اجرایی ۳ پروژه بزرگ اتوبان ولایت، پارک بزرگ و مرکز دفن پسماند از جمله برنامه‌های مدنظر شهرداری تبریز برای سال ۹۹ است.

در این جلسه تدوین لایحه بودجه سال ۹۹ با حضور شهردار با مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق ۱۰ گانه تبریز آغاز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز