خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود خبرداد ؛

نوسازی ۵۲۹ واحد مسکونی فرسوده در هشترود

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۹۸

فرماندار هشترود با اشاره به اعطای تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در قالب طرح ملی جامع مسکن گفت: تاکنون ۵۲۹ واحد مسکونی با استفاده از این تسهیلات در شهرستان نوسازی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،امین امینیان روز شنبه در نشست با خبر‌نگاران افزود: شهرستان هشترود در زمینه اجرای طرح های ستاد بازآفرینی بعد از تبریز و بناب در رتبه سوم قرار دارد.

وی همچنین از تشدید برخورد با افزایش کرایه تاکسی‌های برون شهری از هشترود به مقصد تبریز و مراغه خبرداد و گفت : در این مورد ۷ خودروی شخصی مسافربر متخلف به دادستانی معرفی شده‌اند.

فرماندار هشترود از گازرسانی به ۲۵ روستای این شهرستان نیز خبر داد و گفت: ۲۵ روستای هشترود با مبلغ ۴ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان به پیمان کار داده شده است تا طی یکسال آینده گازرسانی شوند.

وی با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ تمام شهر هشترود به شبکه فاضلاب شهر وصل خواهد شد، تشریح کرد: در سال جاری ۱۷ کیلومتر شبکه فاضلاب با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.

امینیان گفت: توسط بنیاد مستضعفان کشور با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب شهری و نیروگاه بادی و خورشیدی در روستای «یلی دره» انجام خواهد شد. 

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت و حدود ۱۹۶ روستای دارای سکنه در ۱۲۰ کیلومتری تبریز واقع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز