خبرگزاری کار ایران

روحانی در جمع مردم بستان آباد؛

کشور متعلق به جوانان و مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۳۲۲

رئیس جمهور گفت: کشور متعلق به جوانان و مردم است و وقتی مشکلی پیش می آید مردم باهم هستند و جوانان در خط تعاون قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خط آهن بستان آباد_میانه با حضور رئیس جمهور پس از ۲۴ آذر ۹۷ افتتاح شد روحانی در این آئین گفت:خدا را شاکر هستم مهمان شما مردم عزیز و دلاور بستان‌آباد هستم

وی ادامه داد؛اگر چه چند ماه پیش در خدمت این دیار بودم آن روز هم گفتم هر وقت این راه آهن آماده شود خواهم آمد.

وی با اشاره به اهمیت این خط آهن گفت : برای من روز بزرگی است و این راه آهن تا تبریز باید ادامه پیدا کند و از وزیر قول گرفتیم تا پابان سال اینده به تبریز ادامه پبدا کند و مردم به مقاصد سفرشان برسند.

روحانی با اشاره به فعالیت های عمرانی دولت تدبیر و امید گفت؛ از سال ۹۲ تا ۹۸ راه اهن از ۱۱ هزار به ۱۴ هزار کیلومتر در کشور رسیده است.

وی ادامه داد: زیرساخت های کشور در توان مردم و شرکت ها نیست و بر عهده دولت است راه، گاز، ارتباطات، مسیر ها، بنادر، فرودگاه ها و... بر عهده دولت است، در بقیه زمینه ها مردم هم حضور دارند.

وی در مورد فعالیت های عمرانی دولت در بستان آباد گفت:۱۵۰۰  میلیارد تومان برای طرح‌های تولیدی و ۳۰۰ طرح عمرانی از سال ۹۲ تا کنون در این شهرستان اجرایی و عملیاتی شده است.

روحانی با اشاره به حضور پرشور مردم آذربایجان در حمایت از تصمیم دولت گفت : از مردم آذربایجان بخاطر حمایت‌شان از نظام، انقلاب، رهبری، ایران تشکر می کنم. این مردم همیشه پیشتاز بوده اند و در مقابل بدخواهان ایستادند و با کمال وقت شناسی به صحنه آمدند.

وی در پایان گفت : کشور متعلق به جوانان و مردم است و وقتی مشکلی پیش می‌آید مردم باهم هستند و جوانان در خط تعاون قرار دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز