خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

یکی از عوامل اصلی ناآرامی‌های تبریز دستگیر شد / اجازه هرج و مرج نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۸۳

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی، از دستگیری یکی از عوامل اصلی تخریب اموال دولتی و عمومی در اغتشاشات اخیر شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اغتشاشات هفته گذشته در نقاط مختلف شهر تبریز، شناسایی و دستگیری عاملان و آشوبگران این حوادث در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های پلیسی، فردی را که در تخریب اموال دولتی و ساختمان برخی ادارات نقش عمده‌ای داشت، شناسایی کردند.

رئیس پلیس استان  آذربایجان شرقی تصریح کرد: این فرد در اغتشاشات میدان شهید فهمیده و شهرک باغمیشه از تخریب‌کنندگان اصلی بود و افراد را به تخریب اموال عمومی تحریک می‌کرد که بلافاصله از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.

عبدی با بیان اینکه این فرد در جریان اغتشاشات اخیر خسارت‌های زیادی به اماکن عمومی وارد آورده، افزود: بازجویی از فرد دستگیرشده به منظور کشف جزئیات بیشتر همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم جداست، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال اغتشاش و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز