خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد؛

افزایش 1/5 برابری استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در تبریز/ با کمبود اتوبوس مواجهیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۰۵

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: میزان استفاده مردم از ناوگان حمل‌ونقل عمومی و به ویژه اتوبوس با توجه به افزایش قیمت بنزین 1/5 برابر افزایش یافته است این در حالی است که از 3 سال گذشته حتی یک اتوبوس هم به ناگاون حمل و نقل ما اضافه نشده است.

به گزارش ایلنا،فرج جلالی، مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش قیمت بنزین و تمایل مردم به استفاده ناوگان حمل‌ونقل عمومی گفت: افزایش قیمت بنزین باعث شده تا مردم تمایل بیشتری برای استفاده از اتوبوس نشان  دهند.

وی گفت: به علت برخی تعمیرات، در مسیر آبرسان شریعتی با وقفه رفت و آمد اتوبوس مواجه بود که این مشکل برطرف شده و از این هفته حرکت خطوط اتوبوسرانی در این مسیر به روال سابق بازخواهد گشت. علاوه بر آن  دولت از 3 سال گذشته یک دستگاه اتوبوس هم به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه نکرده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تصریح کرد: مسیر ویژه اتوبوسرانی به علت اقدامات عمرانی شهرداری در برخی ایستگاه‌ها باعث می‌شود اتوبوس‌های تندرو( بی‌آرتی) از لاین عمومی حرکت کنند که ترافیک موجود در برخی نقاط درصد خدمات رسانی را کاهش می‌دهد. 

جلالی خاطرنشان کرد: در 3 سال گذشته  هیچ اتوبوسی در اختیار ناوگان حمل و نقل شهری قرار داده نشده است و این به عنوان یک مشکل اصلی برای حمل‌ونقل عمومی مطرح است. از طرفی با افزایش قیمت بنزین، میزان استفاده مردم از ناوگان حمل‌ونقل عمومی و به ویژه اتوبوس با توجه به افزایش قیمت بنزین  1/5 برابر افزایش یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز