خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۸۷۶.۴۱K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۰ دانلود ویدیو

استاندار درگفت وگو با ایلنا مطرح کرد ؛

توزیع 300 کانکس در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی/چادرها تا پایان هفته جمع آوری می‌شود

کد خبر : ۸۳۶۶۶۰

استاندار آذربایجان شرقی گفت : بخش عمده ای از روستائیان که خانه‌هایشان تخریب شده و نیاز به بازسازی دارند تسهیلات بلاعوض را پذیرفته اند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به ایلنا گفت: بخش عمده‌ای از روستائیان که خانه‌هایشان تخریب شده و نیاز به بازسازی دارند تسهیلات بلاعوض را پذیرفته اند.

وی ادامه داد: کسانی که در چادر هستند 3 میلیون تومان اولیه را تحویل گرفته‌اند که تا چند روز آینده با تحویل چادرها 7 میلیون تومان دیگر را دریافت خواهند کرد و سعی خواهیم کرد که تا پایان هفته چادرها جمع آوری شود.

 پور محمدی درباره وسایل گرمایشی برای زلزله زدگان نیز گفت: با توجه به  شروع بارش باران و برف در روزهای گذشته در  سراب و میانه، هلال احمر استان والور ، هیتر ، پتو و نایلون برای جلوگیری از سرما در میان آنان توزیع شده است. 

وی ادامه داد: از صبر و همراهی مردم مناطق زلزله با دولت تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم بزودی مردم به اتاقک‌ها انتقال پیدا کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به آخرین وضیعت اسکان مردم گفت : حدود ۳۰۰ کانس در روستاهای دور افتاده توزیع شده و در بقیه روستاها به جهت سرعت در خدمت رسانی اسکان بصورت کمپینی انجام پذیرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز