خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

۳ پمپ بنزین، یک اتوبوس و ۲ خودرو، خسارات حوادث اخیر تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۵۸۹

سردار عابدین خرّم گفت: آذربایجان‌شرقی و تبریز حقیقتا در حوادث اخیر شأن و شخصیت دینی خود را نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا  به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: خدارا شاکریم که یک شبکه منسجم مکتبی بر ملت ایران عنایت کرده است. شعار چهل سال خدمت، جهاد و شهادت نشانه عنایت الهی است.

وی افزود: بسیج با ورود به این عرصه‌ها پایان‌ناپذیری خود را رقم می‌زند.جنبش نرم‌افزاری، محرومیت زدایی و مقابله با تهدیدات سیاسی و فتنه‌های پیش‌رو، در اولویت بسیج قرار دارد. بسیج مقابله با فساد را به صورت جدی دنبال خواهد کرد، قاموس ملت ایران باید از ناپاکی ها مبرا باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به نا‌آرامی‌های اخیر  استان افزود: در چند نقطه حداکثر ۲۰۰ نفر  در حاشیه شهر  به آشوبگری پرداختند، نیروی انتظامی با همراهی مردم، و بسیج مردمی، به سرعت بر اوضاع مسلط شدند تا از تخریب بیشتر اماکن عمومی جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: ۳ پمپ بنزین، و یک اتوبوس  و ۲ خودرو، نهایت حوادث اخیر در تبریز بود. در حدود ۳۰ نفر توسط بسیج دستگیر شده و مابقی لیدرهای در صحنه شناسایی شده و از دیروز برای  پاسخگویی احضار شدند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه اشرار در تبریز از سلاح سر استفاده می‌کردند عنوان داشت: هیچگونه سلاح گرم از طرف اشرار مورد استفاده قرار نگرفت ولی نحوه استفاده  برخی سلاح‌ها  نشان از آموزش حرفه‌ای آنان می‌داد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به زلزله اخیر در شهرهای استان گفت: در حادثه غمبار زلزله، آسیب‌دیدگی هایی محدودی رخ داد و این جای شکر دارد، آواربرداری و مسیرگشایی دومین اقدام بسیج در مناطق زلزله‌زده بود که با ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین انجام شد. توزیع اقلام ضروری و تامین اغذیه اقدام سومی بود که بسیج انجام داد. روزانه ۵ هزار غذای گرم بین ۶۰ روستای زلزله‌زده توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات درمانی بسیج در منطقه تصریح کرد:  بیش از ۴۰ اکیپ بسیج پزشکی نیز در منطقه زلزله‌زده مستقر شد هر چند برخی دستگاه‌ها آنطور که باید در منطقه حضور نیافتند و من از آنان گله‌مندم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در چند سال اخیر،۲۹۶۰ پروژه توسط بسیج افتتاح شده بیان داشت:  پروژه‌های بزرگی مانند انتقال آب زرینه رود به تبریز و منطقه ویژه پسماند هم که یک طرح ملی است توسط قرارگاه خاتم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز