خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

مردم، پشتوانه امنیت پایدار/ دستگیری عده‌ای از عوامل ایجاد ناامنی روزهای گذشته/هدف دولت کمک به معیشت مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۲۰۳

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم، پشتوانه امنیت پایدار هستند، گفت: مردم تبریز با اعلام برائت از اغتشاش‌گران، به دشمنان انقلاب و کشور نشان خواهند داد که فرصتی برای توطئه‌چینی آنان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پورمحمدی در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تبریز و آذربایجان همواره در مواجهه با تهدیدها و آسیب‌ها متفاوت عمل کرده است، افزود : رسانه‌های بیگانه و معاند در جریان اخیر، با نشر اکاذیب سعی در بزرگنمایی اتفاقات تبریز داشتند، اما شعور و آگاهی مردم تبریز اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نداد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی جریان‌های خاصی که بدون تردید از بیرون کشور هدایت می‌شد، نتیجه‌ای جز تحرکات عده‌ای معدود در دو نقطه شهر نداشت و مردم تبریز در هیچ یک از این تحرکات دخالت نکردند.

پورمحمدی افزود: نیروی انتظامی هم در این ماجرا از جان‌گذشتگی کرد و با وجود دستگیری عده‌ای از عوامل ایجاد ناامنی، حداکثر مدارا در این قضیه صورت گرفت.

پورمحمدی همچنین با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر پرداخت کمک معیشتی برای ۱۸ میلیون خانوار تا اوایل هفته آینده، گفت: هدف دولت از اصلاح قیمت بنزین، حمایت از اقشار کم‌درآمد و کمک به معیشت مردم است که این موضوع باید به طور دقیق تبیین شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز