خبرگزاری کار ایران

توضیحات کنعانی درباره غیبت اش در زلزله اخیر آذربایجان شرقی / معرفی مدیرعامل جدید در چند روز آینده

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۰۰۶

غیبت سعید کنعانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی در زلزله برخی شائبه‌ها را در رسانه‌ها ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا،سعید کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره علت غیبت‌اش در روزهای زلزله اظهار داشت: با توجه به نیاز مرکز سلامت ایران در باکو مسئولان تصمیم گرفتند که 10 تا 15 روز آنجا باشم و بعد از آن 10 روز تعیین تکلیف مدیرعامل جدید صورت بگیرد که این زمان با ایام اربعین و 28 صفر همراه شد.

وی با بیان اینکه 2 هفته قبل امور بین‌الملل کشور از وی خواسته بود به عنوان نماینده ایران در مانور زلزله باکو حضور داشته باشد، گفت: روز پنجشنبه ویزای یک ساله من از سوی باکو صادر شد و روز جمعه می‌خواستم که به کشور برگردم اما در مرز بیله سوار عنوان کردند که صدور ویزا در سیستم ثبت‌ نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها برای صدور ویزا بی‌نتیجه ماند، عنوان کرد: متاسفانه زلزله با روزهای تعطیل در باکو همراه شد و شنبه و یکشنبه تعطیل رسمی و دوشنبه تعطیل به علت عید پرچم بود و بنده نتوانستم به کشور برگردم. 

وی با بیان اینکه سه شنبه بعد از ثبت ویزا از طریق مرز بیله سوار به کشور بازگشتم، تصریح کرد: همه مسئولان و حتی استاندار از ماموریت من باخبر بودند و خوشبختانه در نبود من نیز کارها به خوبی صورت گرفت و ساعت هشت صبح روز زلزله چادرها توزیع و اسکان ضروری صورت گرفت.

کنعانی از تعیین مدیرعامل جدید هلال احمر استان خبر داد و گفت: در روزهایی که بنده در ماموریت بودم دو نفر به عنوان جانشین کارها را پیش می‌بردند اما طی روزهای آتی مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی معرفی خواهد شد.

وی درباره ادامه فعالیت نیروهای هلال احمر در منطقه زلزله‌زده ابراز داشت: با توجه به اینکه در منطقه میانه امداد و اسکان به خوبی صورت گرفته به همه اعضا اعلام کرده‌ام که توجه را به سوی مناطق زلزله زده سراب ببرند زیرا که این مناطق کمی از دید دور مانده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز