خبرگزاری کار ایران

ربیعی در جمع مردم میانه خبر داد:

تصویب مصوبه پرداخت وام بلاعوض به زلزله زدگان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۳۸۴

سخنگوی دولت از تصویب مصوبه‌ای برای اعطای وام بلاعوض به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی در جمع مردم میانه با تاکید بر اینکه می‌خواهیم خساراتی که ایجاد شد را در اسرع وقت جبران کنیم، گفت: خوشبختانه یک ساعت بعد از زلزله، برادران سپاه، ارتش و هلال احمر و مدیریت بحران حضور داشتند. همچنین حضور در منطقه کمک کرده برنامه‌ریزی سریع‌تر انجام دهیم. برنامه کوتاه‌مدت ما مقاوم‌سازی ساختمان‌هایی بود که آسیب کمتری دیدند.

وی ادامه داد: امیدوارم با این برنامه‌هایی که انجام می‌شود مردم با همکاری بنیاد مسکن خانه‌های‌شان را مقاوم‌سازی کنند. دولت دیروز تصویب کرد که برای کسی که می‌خواهد در منزل دیگران ساکن شود کمک بلا‌عوض اعطا شود و سعی داریم این کمک افزایش پیدا کند.

ربیعی افزود: دولت وام‌های قرض‌الحسنه را تصویب کرد که می‌تواند مشکلات را برطرف کند که جزئیات این مسائل را استاندار محترم توضیح خواهند داد. همچنین به سرعت در کنار خانه‌ها اتاق‌هایی ساخته می‌شود که بعدا به متراژ خانه‌ها اضافه می‌شود. ظرف چند روز آینده آوار‌برداری انجام خواهد شد. در خصوص تمام دامداری‌ها در روزهای آینده و پس از آواربرداری جهاد کشاورزی آغار به کار خواهد کرد و امروز صبح مصوبه هیات مدیره اشتغال و کارآفرینی را گرفتیم که برای دام‌های از بین رفته اعتبار در نظر گرفته شود. تمام مشاغل از بین رفته جبران خواهد شد.

سخنگوی دولت و دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور گفت: مهم این چند روز و سرمای شب است که در اینجا مشاهده کردم که درخواست می‌کنم جناب آقای استاندار توضیح دهند.

وی ادامه داد: آخر هفته آقای جهانگیری به مناطق زلزله‌زده سفر خواهد کرد و شما تنها نیستید و ما مسئولان خادم شما مردم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز