خبرگزاری کار ایران

هشدار فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

عده‌ای از جاهای دیگر به مناطق زلزله‌زده آمده‌اند/ هیچگونه ناامنی در مناطق زلزله زده نداریم/ ضرورت استفاده از وسایل گرمایشی مناسب

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۶۵

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی نسبت به حضور برخی افراد ناشناس به مناطق زلزله زده هشدار داد.

به گزارش ایلنا، سردار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی استان شامگاه شنبه در جلسه مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: استان ما جزو استان‌های حادثه‌خیز کشور بوده و سابقه وقوع بحران‌هایی مانند سیل، زلزله، خشکسالی و بارش سنگین برف را دارد.

وی در ادامه بر ضرورت وحدت فرماندهی، تصمیمات میدانی و اقتضایی تاکید و با اشاره به مشارکت دادن خود مردم در بحران‌ها، خاطرنشان کرد: باید بیاموزیم تا مردم خودشان را در مواقع بحرانی حفظ کنند؛ اکنون تعدادی جمع شده و از جاهای دیگری به مناطق زلزله زده آمده‌اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هیچ ناامنی در حادثه زلزله آذربایجان شرقی نداشتیم و جاده‌ها هم از لحاظ ترافیکی، روان هستند، اذعان داشت: بیشتر توجه‌ها به روستای ورنکش متمرکز شده است، اما بسیاری از ۴۱ روستا به دلیل ترس و نگرانی خالی بوده و افزایش تلفات سراب در شب گذشته، بیشتر ناشی از نگرانی است.

وی متذکر شد: با توجه به استفاده از نوع وسایل گرمایشی باید منتظر تلفات دیگری باشیم که این نیز ضرورت استفاده از بخاری برقی و دستگاه‌های گرمایشی مناسب را گوشزد می‌کند.

سردار عبدی توضیح داد: برقراری نظم و امنیت، محافظت از اموال مردم، اماکن و تاسیسات و همچنین ساماندهی تردد خودروها در مناطق زلزله زده از اقدامات پلیس در این  مناطق به شمار می‌آید.

وی از شهروندان خواست برای سهولت و سرعت در امدادرسانی به مناطق زلزله زده، از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: پلیس تا آخرین لحظه و عادی شدن وضعیت با تمام توان در مناطق زلزله زده حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز