خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

انتظارات ما از دولت تصویب کمک های بلاعوض است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۲۵۶

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه فردا درهیات دولت حاضر خواهد شد، گفت: انتظارات ما از دولت تصویب کمک های بلاعوض است و درخواست داریم که سریعا اقداماتی از طرف دولت انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه ستاد بحران استان آذربایجان شرقی با ریاست اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد که دراین جلسه استاندار آذربایجان شرقی گفت: از ساعات اولیه زمین لرزه نیروهای امدادی وارد عملیات شدند و از لحاظات اول زمین لرزه هیات دولت و روسای قوای سه‌گانه پیگیر امکانات وکمک رسانی به زلزله‌زدگان بودند و ستاد بحران استان نیز از روز جمعه به ریاست وزیرصمت تشکیل شد و در کل طبق آخرین آمار موجود در شهرستان  میانه و از 580مصدوم فقط 12 مصدوم بستری شده و 2700 واحد مسکونی تخریب شده است و ارزیابی من از مدیریت زلزله بسیار خوب است.

وی افزود: حتی وقتی یک نفر هم آسیب می‌بیند ما ناراحت می شویم و ما به عنوان ایرانی وظیفه داریم با تمام وجود برای نجات انسان‌ها تلاش کنیم .

وی خطاب به تمامی نیروهای اجرایی در استان گفت: همه دستگاه های امدادی واجرایی برای کمک به مناطق زلزله زده بسیج شوند و سازمانی هایی که ماشین آلات عمرانی دارند از فردا در اختیار ستاد بحران قرار دهند و تامین ماشین الات را از اول استان خودمان تامین می کنیم و سپس در صورت عدم کفاف از استانهای همجوار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: کمبود تراکم کم جمیعت در منطق زلزله زده کار مارا آسان کرده است و کسی در بحث اورژانس و امداد و نجات جان خودرا از دست نداده است ازاحتمام مسئولان کشوری برای کمک به زلزله زدگان تقدیر و تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: 2300واحد مسکونی آوار برداری شده است و فرمانداران و بخشداران هر منطقه  به عنوان فرمانده هر فعالیت عمرانی فعالیت خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه فردا درهیات دولت حاضر  خواهد شد، گفت: انتظارات ما از دولت تصویب کمک های بلاعوض است و درخواست داریم که سریعا باید اقداماتی از طرف دولت انجام گیرد.

وی با اشاره به سرعت پایین آوار برداری در سراب گفت: سرعت کارها پایین است و اینهم وجود ساختمان کشت وگلی است که اینگونه ساختمانها در 100سال قبل مورد استفاده قرار می گرفته است و باتوجه با بافت سخت ساختمانها سرعت کاهش یافته است که تسریع کارها در این شهرستان باید انجام گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز