خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

بازسازی مناطق آسیب دیده در زلزله سخت نیست/ گاز مناطق زلزله‌زده سریعا وصل شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۷۴۳

استاندار آذربایجان شرقی می‌گوید: بازسازی منطقه با توجه به شرایط سخت به نظر نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا،«محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه ستاد مدیریت بحران در خصوص زلزله میانه اظهار داشت: از همه مسئولینی که از اول وقوع زلزله در محل حاضر شدند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به وقوع زلزله ۵/۹ ریشتری ادامه داد: حادثه تلخی است و خود را در غم همه داغداران شریک می‌دانیم و برای همه بازماندگان آرزوی صبر می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه از همان ابتدای وقوع زلزله امکانات امدادی به محل حادثه ارسال شده، عنوان کرد: باید برای بعد از این تدبیری کرد، برخی افراد از زیر آوار ماندن احشام خود متاثر هستند و باید احشام و لاشه‌های آن جمع آوری شود اما نگرانی از بابت زیر آوار ماندن افراد وجود ندارد.

وی متذکر شد: آب منطقه برقرار شده و گاز هم باید سریع برقرار شود چرا که منطقه سردسیر است.

پورمحمدی ضمن تاکید بر بازسازی منازل آسیب دیده گفت: رئیس جمهور و معاون اول و حاج آقا آل هاشم مرتب تماس گرفته و پیگیر موضوع هستند.

وی بیان داشت: در اسرع وقت شماره حسابی اعلام خواهد شد تا کمک‌های نقدی مردمی واریز شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بازسازی منازل قبل از سرد شدن وضعیت جوی گفت: بازسازی منطقه با توجه به شرایط سخت به نظر نمی‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز