خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

انبوه فارغ التحصیلان مدرک به دست نشان از پایین بودن کیفیت آموزشی دارد/ موافق افزایش واحدهای دانشگاهی هستم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۳۷۸

مشاور در امور مجلس و امور اجتماعی رئیس هیات مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه کشور ما امروز با مشکلی به اسم پایان‌نامه و مقاله فروشی درگیر است و با توجه به ممنوعیت این موضوع در کشور باید با این مساله با جدیت مقابله کرد.

علیرضا منادی در گفت‌ وگو با ایلنا، ضمن اشاره به مشکلات دانشگاه‌ها و وضیعت علمی کشور گفت: متاسفانه کشور ما امروز با مشکلی به اسم پایان‌نامه و مقاله فروشی درگیر است و با توجه به ممنوعیت این موضوع در کشور باید با این مساله به جدیت مبارزه کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه کارخانه تولید علم است و دانشجویان محصولات آن و حضور انبوه فارغ التحصیلان مدرک به دست نشان از پایین بودن کیفیت آموزشی در دانشگاه است.

منادی ضمن اشاره به آسیب های کاهش کیفیت آموزشی اظهار داشت: متاسفانه امروزه در کشور علم های بدون منبع در فضای مجازی در حال گسترش است و این موضوع در اختیار اساتید و دانشجو قرار می‌گیرد و آنان راغب به مطالعه بیشتر در زمینه مورد نیاز نیستند و به منابع فضای مجازی اکتفا می‌کنند که این آفت علم است.
                                                          موافق افزایش واحدهای دانشگاهی هستم
وی در ادامه گفت: دانشگاه اساس توسعه‌ هر شهر است و تعدد واحدهای دانشگاهی رقابت بین دانشگاه ها را افزایش می‌دهد و ما باید در هر شهر به جهت توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه ایجاد کنیم چرا که همه دانشگاه‌ها در این رویه تلاش می‌کنند تا توان علمی خود را بالا ببرند و بنده موافق افزایش واحدهای دانشگاهی هستم.

ایلنا؛همانگونه که می‌دانیم شما چند دوره در مجلس به عنوان نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر حضور داشتید در زمینه کار و کارگری کدام اقدامات را انجام داده‌اید؟
 بنده چه در زمانی که به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بودم و چه در چهار سال اخیر همواره از طرح ها و لوایح بازنشستگان و کارگران بصورت قاطع حمایت کرده ام چرا که کارگران عصاره فضایل شهر تبریز هستند.

وی ادامه داد: گوشه‌ای از فعالیت بنده در مجلس شورای اسلامی، در مرحله اول احداث بزرگراه تبریز به نوردوز و مرز اروپا است.
منادی خاطر نشان کرد: با احداث این بزرگراه ورودی جدیدی به ورودی های شهر تبریز اضافه شده است که احداث این بزرگراه با حضور پر برکت کارگران انجام می شود و به نوعی اشتغالزایی حمایت از کارگران است.

منادی ادامه داد: خط انتقال اتیلن غرب نیز جزو ‌طرح هایی است که با پیگیری های بنده به شهر تبریز رسید و در حال حاضرلوله گذاری اتیلن به پتروشیمی تبریز آغاز شده و با انتقال این‌خط تولید پتروشیمی تبریز دو برابر خواهد شد.

                                      طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان از مجلس هشتم کلید خورد

مشاور در امور مجلس و امور اجتماعی رئیس هیات مؤسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همکاری با فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در تمام زمینه ها در دوره های قبلی از اهم کارهایم در کمک به مسایل کارگران شاغل بود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز توضیح داد و گفت: در مجلس هشتم با همراهی تعدادی از نمایندگان مجلس طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان کلید خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز