خبرگزاری کار ایران

در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان ماه؛

جشنواره زعفران بناب شهرستان مرند برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۱۰

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند از برگزاری پنجمین جشنواره زعفران بناب شهرستان مرند در روزهای 16 و 17 آبان ماه 98، در تفرجگاه عون بن علی تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود شکرانی در جلسه کار گروه کشاورزی شهرستان مرند که با محوریت زعفران مرند در فرمانداری شهرستان برگزار شد،عنوان داشت: برگزاری جشنواره بهترین فرصت برای عرضه محصولات و زعفران بناب مرند است تا از این طریق، محصولات شهرستان به استان معرفی شود.

وی در ادامه با اشاره به معضل کمبود آب، بیان کرد: آب، امروز یکی از معضلات کشاورزی است و بحث مدیریت آب و میزان حق آبه و نحوه بهره برداری از آن باید به کشاورزان انتقال داده شود.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مرند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عرضه زعفران تقلبی در مرند، افزود: اگر افراد و یا مراکزی نسبت به عرضه زعفران‌های تقلبی در شهرستان مرند اقدام می‌کنند گزارش آن را در اختیار ما قرار دهند تا در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی شده و نسبت به جمع‌آوری اقدام شود.

به گزارش ایلنا؛ پنجمین جشنواره زعفران بناب شهرستان مرند در روزهای 16 و 17 آبان ماه 98، در تفرجگاه عون بن علی تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز