خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان‌ شرقی:

تحولات دستگاه قضایی در گسترش عدالت و مبارزه با فساد تاثیرگذار بوده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۸۲۳

استاندار آذربایجان‌ شرقی با قدردانی از اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: تحولاتی که با حضور آیت‌الله رئیسی در دستگاه قضایی آغاز شده در راستای گسترش عدالت و مبارزه با فساد تأثیر چشمگیری داشته است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس قوه قضائیه با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و نمایندگان اتحادیه‌های کارگری آذربایجان شرقی، افزود: حضور عالی‌ترین مقام قضایی کشور پس از 20 سال در این استان ارزشمند است و ما از این حضور و همچنین انتصابات اخیر رئیس قوه قضائیه قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های راهبردی رئیس دستگاه قضا در آستان قدس رضوی، از وی به عنوان یک فرد صاحب اندیشه نام برد و اظهار امیدواری کرد رویکرد جدید قوه قضائیه با قدرت بیشتر تداوم یابد.

پورمحمدی همچنین آذربایجان شرقی را یکی از مراکز صنعتی و تولیدی کشور دانست و گفت: با وجود اینکه بیشترین واحدهای صنعتی و تولیدی مسأله‌دار را در این استان داریم اما به همت کارفرمایان و صنعت‌گران و همکاری مسئولان اجرایی و قضایی، کمترین حواشی و مشکلات را در زمینه مسائل کارگری داشته‌ایم.

وی افزود: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان با وجود فشارها و مشکلات سخت اقتصادی، اقدامات جهادی انجام داده‌اند و سنگر تولید و اشتغال را در استان حفظ کرده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مدت 11 ماه مسئولیت در استانداری، اقدامات فراوانی در راستای مبارزه با فساد و برقراری عدالت انجام شده است، افزود: آذربایجان شرقی امروز یکی از امن‌ترین و پاک‌ترین استان‌های کشور است.

تعدادی از نمایندگان تشکل‌های صنعتی، تولیدی و اتحادیه‌های کارگری استان نیز در این دیدار به بیان مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی بخش صنعت و تولید پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز