خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان اسکو:

بزرگترین مجتمع ورزشی شمالغرب کشور با طراحی منحصر به‌فرد احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۴۱

دهکده ورزشی سهند با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان و در زیربنای ۱۶۰ هزار متر مربع و در سایتی به مساحت ۴۴ هزار مربع احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛بابک رضی منش در آئین کلنگ زنی دهکده ورزشی سلامت در شهر تبریز گفت: این مجتمع ورزشی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان و در زیربنای ۱۶۰ هزار متر مربع و در سایتی به مساحت ۴۴ هزار مربع احداث می‌شود.
وی ادامه داد: این مجتمع بزرگترین مجتمع ورزشی شمالغرب کشور است که با طراحی منحصر به‌فرد و رعایت استانداردهای جامعه ایمن و شهر سالم طراحی شده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه بزرگ دهکده سلامت شهر جدید سهند گامی بلند و ارزشمند در راستای افزایش سرانه های ورزشی، افزایش سلامت روحی و روانی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است.

رضی منش افزود: تکمیل زیرساخت های ورزشی توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از موارد مورد تاکید در برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور است و احداث این مجتمع ورزشی نمونه ای است از تلاش شهرستان در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و افتخاری در سال رونق تولید برای شهر جدید سهند است.

نماینده دولت در اسکو خاطرنشان کرد: با بازگشایی و بهره برداری از آزاد راه تبریز - سهند به عنوان ورودی شاخص این شهر، نقش گردشگری شهر سهند به جهت قرار گرفتن در مسیر شهر اسکو و روستای توریستی و تاریخی کندوان بیش از پیش تقویت خواهد شد و دهکده سلامت این شهر فرصتی بی نظیر را برای رونق توریسم ورزشی فراهم خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز