خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

پلمب ۱۰ شرکت حمل و نقل در آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۳۱۷

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۰ شرکت حمل و نقلی استان به علت انجام برخی تخلفات پلمب شد.

به گزارش ایلنا، کاظم تیمورزاده با بیان اینکه شرکت‌های متخلف پس از رفع موارد تخلف رفع پلمب می شوند، عنوان داشت: برای شرکت های متخلف در چند مرحله برای رفع تخلف یا تخلفات تذکر داده می شود و در صورت ادامه تخلف در مرحله چهارم یا پنجم با تشخیص کمیسیون رسیدگی به تخلفات حمل و نقل این اداره کل شرکت پلمب می شود.

وی افزود: در این مدت کمیسیون رسیدگی به تخلفات حمل و نقل این اداره کل به ۲۸۸ مورد تخلفات حمل و نقلی استان رسیدگی و احکام لازم را صادر کرده است.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال در قالب کمیسیون ماده ۱۱ به ۲۰۲ پرونده تخلفات رانندگان وسایط نقلیه سنگین و در کمیسیون ماده ۱۲ به تعداد ۸۶ مورد تخلفات مربوط به شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر رسیدگی شده است.

تیمورزاده، با بیان اینکه در این راستا به برخی از رانندگان و شرکت ها تذکر داده شد، ادامه داد: غیرفعال شدن کارت هوشمند برخی رانندگان متخلف و صدور جریمه برای برخی از شرکت های متخلف از جمله رای های صادر شده در این کمیسیون هاست.  

وی عمده تخلف رانندگان و شرکت های متخلف را تحویل ندادن به موقع بار به صاحب بار، استفاده از کارت هوشمند راننده دیگر، نبود تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی در خودرو یا محل شرکت حمل و نقلی، پرداخت‌نشدن حق و حقوق رانندگان از سوی شرکت‌ها و شکایت رانندگان از شرکت ها اعلام کرد.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت ۷۴۰ مورد شکایت های موارد مختلف مربوط به سامانه شهراه و سامانه رسیدگی به شکایات وزارت راه و شهرسازی بررسی و جواب لازم داده شده است.

تیمورزاده، ادامه داد: این فعالیت ها در راستای سالم سازی چرخه حمل و نقل استان و ارتقای کیفیت ارایه خدمات حمل و نقل کالا و مسافر به مردم انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز