خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد:

کمیته امداد آذربایجان شرقی رتبه دوم کشوری در جمع آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۳۰۵

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مبلغی بیش از نه میلیارد و صد میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شده است، گفت: کمیته امداد آذربایجان شرقی رتبه دوم کشوری در جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد کلامی در دومین روز نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه ایلنا در خصوص دهمین نمایشگاه مطبوعات، عنوان داشت: نمایشگاه مطبوعات پارسال هم در کنار نمایشگاه کتاب برگزار شد ولی مثل امسال و دهمین دوره این مجموعه دارای رونق نبود.

وی افزود: عدم حضور مطبوعات و رسانه ها در نمایشگاه های سال قبل، فضای نمایشگاه کتاب را تحت تاثیر قرار داده بود چرا که نشاطی که غرفه های مطبوعات و اطلاع رسانی صریحی که انجام می دهند بسیار موثر است.

کلامی ادامه داد: خوشبختانه حضور امسال رسانه ها سازماندهی شده که با شور و شوق خاصی همراه است و این باعث شده دیگر نمایشگاه ها هم فعال و پویا حضور به هم رسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص جشن عاطفه ها در آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: جای امیدواری دارد که مردم استان آذربایجان شرقی دارای روحیه فرهنگ دوستی بالایی هستند و این از حضور مردم پور شور آذربایجان در این نمایشگاه کاملا مشهود است

وی افرود: کمیته امداد استان امسال رتبه دوم کشوری را در کمک های مردمی به جشن عاطفه ها با مبلغی بیش از نه میلیارد و صد میلیون تومان کسب کرده است که نسبت به سال گذشته سه میلیارد افزایش داشته است.

کلامی ادامه داد: امروز می توانم قاطعانه بگویم که هیچ دانش آموز تحت کمیته امدادی بدون پک کامل تحصیلی به مدارس نرفته و تمامی محصلان تحت پوشش با لوازم کامل در مدارس حاضر شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص مناطق محروم آذربایجان شرقی، یاد آور شد: نسبت به سرانه های جمیعتی، محروم ترین شهر های نقاط استان خارونا، هوراند، کلیبر، خداآفرین و چارویماخ هستند و نسبت به کمترین جمعیت جامعه مددجوی کمیته امداد، شهرهای تبریز، شبستر و بستان آباد جزو این دسته ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز