خبرگزاری کار ایران

حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرفه ایلنا/ با برگزای نمایشگاه مطلوب، فاصله زیادی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۵۵

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از غرفه خبرگزاری ایلنا در دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛در روز نخست نمایشگاه مطبوعات محمد محمدپور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرفه خبرگزاری ایلنا حاضر شد و در خصوص استقبال از نمایشگاه کتاب و مطبوعات، گفت: در روز اول برگزاری شاهد حضور پرشور مخاطبان در نمایشگاه بودیم که این استقبال دور از انتظار و مشوقی برای برگزارکنندگان این نمایشگاه است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب با حضور 950 ناشر برجسته ایرانی و خارجی برگزار میشود که نشانگر کمیت و کیفیت این نمایشگاه است.

محمدپور خاطرنشان کرد: برای برگزاری نمایشگاه مطلوب فاصله زیادی داریم ولی امیدوارم در سالهای آتی به نحو مطلوب و بهتر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: توافق هایی با مدارس و موسسه های آموزشی انجام گرفته است که دانشجویان و دانش آموزان در قالب کاروان های علمی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تئاتر استان آذربایجان شرقی گفت: برای اولین بار در کشور قرار است جشنواره استانی در قالب منطقه ایی برگزار شود که در این جشنواره، گروه های هنری افزایش یافته و در اواخر آبان ماه این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی خاتمه افزود: همچنین از دیگر اقدامات هنری در استان، جشنواره تئاتر الف، اولین جشنواره تئاتر است که متولی برگزاری این جشنواره بخش خصوصی است که ما از هر اتفاق موثر فرهنگی هنری در استان حمایت می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز