خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

سخنان شهردار تبریز در صدور ابلاغیه تبدیل وضعیت موثر بود

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۴۰۴

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: دفاعیات شهردار تبریز در جلسه بررسی طرح تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری نقش مهمی در تصویب و ابلاغ بخشنامه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کریم صادق زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سخنان شهردار تبریز و دفاعیات او از طرح ساماندهی نیروهای شهرداری نقش مهمی در تصویب و ابلاغ این طرح داشت گفت: اگرچه این بخشنامه تنها در خصوص کارکنان دولت به تصویب رسیده اما امیدواریم تا پایان مجلس شورای اسلامی این طرح در خصوص تمام کارکنان حوزه خدماتی و صنعتی نیز اعمال شود.

او با اشاره به حضور شهردار تبریز در جلسه بررسی طرح به عنوان نماینده شهرداران کشور افزود: دفاع شهردار تبریز باعث شد که این طرح پس از سال ها تلاش برای اجرای به شهرداری ها ابلاغ شود.

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: این طرح با تمام مشکلات موجود ابلاغ شده و برای اجرای صحیح آن باید تمام تلاش خود را به کار ببریم.

کریم صادق زاده گفت: اصلاح قانون قراردادهای کار موقت در اختیار مجلس شورای اسلامی است و امیدواریم مجلس در خصوص این نگرانی جامعه کارگری اقدام کند.

 وی ادامه داد: در گام اول ایثارگران و دارندگان تحصیلات دانشگاهی ساماندهی شده و در گام های بعدی بقیه کارکنان خدماتی شهرداری ساماندهی می شوند.

عضو شورای شهر تبریز تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری را تحول اساسی در شهرداری های کشور دانست و اظهار داشت: با آزمون های مختلف میزان کارآمدی نیروها مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز