خبرگزاری کار ایران

حضور ایلنا در دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۳۹۷

کمتر از یک هفته دیگر، سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز، میزبان رسانه های مکتوب ، غیر مکتوب و دیجیتالی محلی است که گفته می شود استقبال اهالی رسانه از دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ چند روز پیش بود که مدیرخانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی با اشاره به استقبال خوب اهالی رسانه برای شرکت در دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان، از درخواست بیش از ۱۱۰ رسانه مکتوب و مجازی برای شرکت در نمایشگاه مطبوعات استان خبر داد.

به نظر می رسد، فضای رقابتی و انتخاباتی پیش رو، اهالی مطبوعات استان را متقاعد به حضور جدی و پرشور در این دوره از نمایشگاه کرده است.

امسال در غیاب نمایشگاه مطبوعات تهران، می توان نمایشگاه تبریز را بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای رسانه ای و محصولات جدید آنان در سطح استانی و منطقه ای قلمداد عنوان کرد.

انتظار می‌رود که نمایشگاه مطبوعات می تواند در زمینه افزایش سواد رسانه‌ای گام های مثبت بردارد.

خبرگزاری ایلنا سرپرستی آذربایجان‌شرقی،با تیم تحریریه جوان در سالن استاد شهریار تبریز،  میزبان علاقمندانی است که اخبار این خبرگزاری  وسایر منابع خبری معتبر را  دنبال می کنند.

غرفه خبرگزاری ایلنا در یک هفته آینده میزبان بازدید‌کنندگان از دهمین نمایشگاه مطبوعات استان است و آماده دریافت نظرات و پیشنهادات علاقمندان به حوزه رسانه می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز