خبرگزاری کار ایران

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

اعلام حضور بیش از 110 رسانه در نمایشگاه مطبوعات استان

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۷۳۴

مدیرخانه مطبوعات آذربایجان شرقی از استقبال اهالی رسانه استان برای شرکت در دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایلنا، از استقبال اهالی رسانه برای حضور در دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان خبر داد و اظهار داشت: هیچ محدودیتی در پذیرش درخواست شرکت در نمایشگاه مطبوعات اعمال نشده است.

وی با بیان این‌که بیش از 110 عنوان رسانه مکتوب و مجازی برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده و درخواست برپایی غرفه داشته‌اند، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را برای پاسخگویی به درخواست‌های موجود داشته‌ایم تا نمایشگاه مطبوعات فرصتی برابر برای معرفی تمام رسانه‌های استان باشد.

شفیعی با اشاره به این‌که برگزاری دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات همچون دوره گذشته به خانه مطبوعات و رسانه‌های استان واگذار شده است، گفت: انجمن صنفی مدیران مسؤول مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان نیز در برگزاری این رویداد با خانه مطبوعات همکاری دارند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که دهمین نمایشگاه مطبوعات استان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از 29 مهر تا 4 آبان برگزار خواهد شد، افزود: سالن شهریار محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز به اهالی مطبوعات و رسانه استان اختصاص یافته است.

وی با بیان این‌که برگزاری همزمان نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مطبوعات مزیتی متقابل به همراه دارد، گفت: رسانه‌ها سهم عمده‌ای در میزان آگاهی، دانایی و سطح مطالعه جامعه دارند، همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصتی برای آشنایی مردم با مطبوعات محلی باشد.

شفیعی دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان را فرصتی برای معرفی رسانه‌ها نوپا و فعال دانست و ادامه داد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری مطلوب این رویداد مهم تشکیل شده که سعی داریم در جوار نمایشگاه؛ روزانه برنامه های جنبی و کارگاه‌های مختلف آموزشی برای فعالان رسانه‌ای استان اجرایی کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز