خبرگزاری کار ایران

مالک باشگاه علم و ادب تبریز:

برخی از ماندن تیم در آذربایجان شرقی ناراحتند/ اگر حفظ تیم اذیت‌شان می‌کند، این هفته بازی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۸۹۲

مالک باشگاه علم و ادب تبریز گفت: نمی‌دانیم برخی‌ها از باخت تیم ما چه سودی می‌برند که نمی‌گذارند مشکلات‌مان حل شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل بابازاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان مشکلات پیش روی تیم علم و ادب، اظهار داشت: به نظر می‌رسد برخی از ماندن تیم در استان خیلی ناراحتند و به همین خاطر هر روز به دنبال مشکل تراشی برای من و باشگاه هستند.

وی افزود: خروج تیم فوتبال ماشین‌سازی از استان در سال گذشته و همچنین تیم والیبال شهرداری تبریز در شرایط کنونی، نشان می‌دهد که بنده برخلاف نظر بعضی از دوستان عمل کرده‌ام و به همین خاطر به شدت ما را اذیت می‌کنند.

مالک باشگاه علم و ادب با اشاره به اینکه تبریز شهری صنعتی بوده و با وجود کارخانجات و شرکت‌های بزرگ در استان هیچ‌کس تمایلی برای تیمداری ندارد، گفت: به دلیل مشکل تراشی و آزار و اذیت‌هایی که برای بخش خصوصی به وجود می‌آید، هیچ‌کس حاضر نمی‌شود برای ورزش استان هزینه کند.

بابازاده از سکوت پیشکسوتان استان در مقابل این نوع رفتارها با تیم علم و ادب گلایه کرد و یادآور شد: اگر ما پا پیش نمی‌گذاشتیم تیم فوتبال شهرداری هم مثل والیبال به استانی دیگر واگذار می‌شد. پس چرا پیشکسوتان در مقابل کارشکنی‌های برخی از مسئولان واکنشی نشان نمی‌دهند.

وی در مورد انتقادات صورت گرفته از سوی خانواده والیبال به خاطر واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز به ارومیه گفت: پیشنهاد می‌کنم به جای مصاحبه و انتقاد کردن در فضای مجازی، دست به اقدامی بزنند، زورشان را روی هم بگذارند و اجازه ندهند برخی‌ها با خروج تیم به اهداف‌شان برسند.

بابازاده در رابطه با اینکه هیات فوتبال استان از ارسال مبایعه‌نامه به فدراسیون امتناع کرده و نمی‌گذارد انتقال امتیاز تیم فوتبال علم و ادب صورت بگیرد، گفت: نامه‌ای را به فدراسیون ارسال کردیم و صراحتاً اعلام کردیم که اگر این هفته تغییر نام صورت نگیرد در ادامه مسابقات حاضر نخواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه علم و ادب تبریز افزود: به رغم اینکه ۸ هفته از خرید تیم می‌گذرد و بیش از یک میلیارد تومان برای آن شده، به دلیل اینکه تغییر نام صورت نگرفته و لیست تیم از بازیکنان سال گذشته شهرداری پر بوده، نه اجازه اضافه کردن بازیکن داریم و نه می‌توانیم از بازیکنان امیدمان استفاده کنیم. به همین دلیل تیم هر هفته با شکست بدرقه می‌شود. نمی‌دانیم برخی‌ها از باخت تیم چه سودی می‌برند که نمی‌گذارند این مشکلات حل شود.

وی در پایان گفت: اگر حفظ تیم در استان آقایان را اذیت می‌کند، ما این هفته بازی نمی‌کنیم که به آرزوی دیرین‌شان برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز