خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مطرح کرد:

تنبیه بدنی به هر دلیل تخلف است/ عزم جدی، برای ریشه‌کنی بی‌سوادی

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تنبیه بدنی به هر دلیل و به انحاء مختلف اکیدا ممنوع است و با متخلفین برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: طیف وسیعی از عملیات توزیع نیروی انسانی، عمرانی و اطلاع رسانی در راستای آغاز سال جدید تحصیلی انجام شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با اشاره به سرعت بخشی به اقدامات نظارتی و هماهنگی افزود: محوری‌ترین برنامه به عنوان کلید واژه فعالیت ها هماهنگی بین بخشی حوزه خانه و مدرسه باشد.

پاشایی تصریح کرد : مصمم هستیم که با استفاده از تمامی ابزارها در ریشه کنی بی سوادی حرکت کنیم.

وی همچنین برنامه ریزی و تدابیر لازم برای برگزاری دوره های توانمندسازی معلمان ورودی جدید را خواستار شد.

وی موضوع برنامه ریزی و برنامه محوری را جزو اولویت های استان دانست و گفت: این مهم در تمامی سطوح اعم از استان، نواحی و مناطق و حتی در سطح مدرسه نیز باید رویکرد عمده مجموعه باشد.

این مقام مسئول در استان خاطر نشان ساخت : تنبیه بدنی به هر دلیل و به انحاء مختلف اکیدا ممنوع است و با متخلفین برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز