خبرگزاری کار ایران

هشدار سخنگوی شورای شهر تبریز به شهردار :

اسامی مدیرانی را که باعث عدم پیشرفت تبریز می‌شوند ؛ اعلام می کنم/ پرداخت حقوق با تاخیر ۱۵ روزه افتخار نیست/ بحران مالی در شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۲۰۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز خطاب به شهردار و مردم تبریز گفت: جناب آقای شهردار و مردم محترم و شریف تبریز، شهرداری تبریز متعلق به قبیله و عشیره کسی نیست که بیاییم مدیران با سابقه و متخصص را به صورت سلیقه ای و غیرکارشناسانه حذف کنیم و شهر تبریز را به صورت فامیلی و با دوستان اداره کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در حاشیه جلسه شورای شهر کریم صادق زاده با بیان این که اگر وضعیت به همین منوال پیش برود اسامی مدیرانی که باعث عدم پیشرفت تبریز می شوند را اعلام می کنم، تاکید کرد: شهرداری تبریز در حال حاضر نیاز به یک شوک اساسی و بزرگ در سطح مدیریتی دارد و به قبول رئیس شورا باید مدیران بی کفایت که قدرت ریسک کردن را ندارند کنار گذاشته شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر بیشتر مدیران شهرداری تبریز حال و حوصله خارج شدن از مجموعه مدیریتی خود را ندارند و برخی از مدیران لایق که جواب پس داده اند به دلایل مختلف در ستاد فسیل شده اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: اگر وضعیت به همین روال پیش برود، به عنوان خادم شهروندان تبریز در هفته های آینده نام مدیران و کسانی که باعث عدم پیشرفت تبریز می شوند را از همین تریبون اعلام می کنم.

صادق زاده با بیان این که حقوق پرداختی به پرسنل شهرداری از کارگر گرفته تا کارمند با ۱۵ روز تاخیر پرداخت می شود، به شهردار تبریز تذکر داد و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه و وضعیت معیشتی کارکنان پرداخت حقوق با تاخیر ۱۵ روزه دیگر افتخار محسوب نمی شود.

وی با بیان این که مناطق شهرداری تبریز عملا تعطیل هستند، افزود: منطقه ای که در گذشته علاوه بر پرداخت حقوق کارکنان خود معین چند منطقه برای پرداخت حقوق بود امروز نتوانسته حقوق شهریور خود را پرداخت کند.

وی ادامه داد: تا چه زمانی فروش زمین ها و اموال شهرداری تبریز و مردم، برای حقوق یرداختی کارکنان صرف خواهد شد؟

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که شهرداری تبریز در این برهه حساس و خطرناک باید به فکر جذب سرمایه‌گذار و کسب درآمدهای پایدار باشد، گفت: بعد از پایان این دارایی ها چگونه حقوق ها را پرداخت خواهید کرد؟

صادق زاده تصریح کرد: مدیریت سرمایه گذاری شهرداری تبریز باید گزارشی از تعدادی از سرمایه گذاری های صورت گرفته در ۲ سال سپری شده عمر شورای پنجم و شهردار محترم ارائه کند.

نباید تبریز به صورت فامیلی اداره شود

وی خطاب به شهردار و مردم تبریز گفت: جناب آقای شهردار و مردم محترم و شریف تبریز، شهرداری تبریز متعلق به قبیله و عشیره کسی نیست که بیاییم مدیران با سابقه و متخصص را به صورت سلیقه ای و غیرکارشناسانه حذف کنیم و شهر تبریز را به صورت فامیلی و با دوستان اداره کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: مهم ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است است که متاسفانه در شهرداری تبریز این مسئله مهم مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته و انگیزه و تلاش برای کار کردن از این مجموعه گرفته شده است.

بحران مالی شهرداری، تبریز را می بلعد

صادق زاده تاکید کرد: وضعیت مالی شهرداری تبریز واقعا اسفبار است و اگر چاره اندیشی نشود در ماه های آینده دچار بحران مالی بزرگی می شویم.

وی همچنین از سایر اعضای شورای شهر تبریز تقاضا کرد تا اتخاذ تصمیمات صحیح در زمینه تحول و انگیزه کار و تلاش در مجموعه شهرداری تبریز و برنامه ریزی برای پروژه های زیربنایی و اساسی امید را به شهروندان بازگردانند چرا که مردم دیگر از عملکرد شورای اسلامی و شهرداری تبریز ناامید شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز